In verband met het grote aantal foto's is er voor dit onderwerp gekozen voor een opzet over meerdere pagina's om de laadtijd voor modemgebruikers binnen de perken te houden. Aan het eind van deze pagina kunt u de gewenste pagina kiezen.
Foto 11 |
Foto 12 |
Foto 13 |
Foto 14 |
Op de foto 10 zag je het aanzuigfilter zitten. Wat je niet zag was de O-ring van het aanzuigfilter welke echter is te vinden op foto 11. Tevens zie je midden bovenaan op deze foto het uiteinde van de uitgaande as, waarop het aandrijfwiel van de oliepomp (foto 12) komt. Aan de koppelingzijde van het blok zie je dan het grote achterste lager (foto 13) zitten, waarna de achterste grote keerring (foto 14) gemonteerd wordt. In de ruimte boven het lager/keerring (foto 15) komt de startkoppeling (foto 16). Na montage van de tussenflens (foto 17), wordt de koppeling (foto 18) gemonteerd. Op foto 19 ziet u de dynamo-meenemer. Deze komt op de hulpas. (foto 20) |
|
Foto 16 |
Foto 17 |
Foto 18 |
Foto 19 |
Artikel: ©Chris Scholten 2005 en Bert Meijerink 2005