Motor, Vervangen van de uitgaande as K100

(Auteurs: Chris Scholten en Bert Meijerink)

pagina 2


Algemeen

In verband met het grote aantal foto's is er voor dit onderwerp gekozen voor een opzet over meerdere pagina's om de laadtijd voor modemgebruikers binnen de perken te houden. Aan het eind van deze pagina kunt u de gewenste pagina kiezen.


Vergroting: druk op de linker muis toets.

Vergroting: druk op de linker muis toets.

Vergroting: druk op de linker muis toets.

Vergroting: druk op de linker muis toets.

Foto 11

Foto 12

Foto 13

Foto 14

Op de foto 10 zag je het aanzuigfilter zitten. Wat je niet zag was de O-ring van het aanzuigfilter welke echter is te vinden op foto 11. Tevens zie je midden bovenaan op deze foto het uiteinde van de uitgaande as, waarop het aandrijfwiel van de oliepomp (foto 12) komt.

Aan de koppelingzijde van het blok zie je dan het grote achterste lager (foto 13) zitten, waarna de achterste grote keerring (foto 14) gemonteerd wordt.

In de ruimte boven het lager/keerring (foto 15) komt de startkoppeling (foto 16).

Na montage van de tussenflens (foto 17), wordt de koppeling (foto 18) gemonteerd.

Op foto 19 ziet u de dynamo-meenemer. Deze komt op de hulpas. (foto 20)

Vergroting: druk op de linker muis toets.

Foto 15

Vergroting: druk op de linker muis toets.

Vergroting: druk op de linker muis toets.

Vergroting: druk op de linker muis toets.

Vergroting: druk op de linker muis toets.

Foto 16

Foto 17

Foto 18

Foto 19


<< Vorige pagina

Pagina 1

Pagina 3

Pagina 4

Volgende pagina >>


Artikel: ©Chris Scholten 2005 en Bert Meijerink 2005