Achterschokdemper K100

Hier vindt u de onderwerpen betreffende de achtervering van de K1 - K75 - K100 - K1100.

Moderators: teacher, bertmeijerink, stig

Plaats reactie
motorhan

Achterschokdemper K100

Bericht door motorhan »

Hebben jullie ervaring met de YSS schokbreker BMW K100 / K75 Mono ME302-350T ca 160.00 staat o.a. \mp

Ik zoek een wat soepelere demper de nivomat vind ik nu wat stug/stijf en kun je niet stellen vroeger vond ik dat handig omdat we er toen samen en met volle koffers op reden en kon je nooit vergeten de demper bij te stellen. Nu ik er toch alleen op rijd zoek in meer comfort. Met geladen koffers of duo rijd ik niet meer
ik zoek een betaalbare demper
Afbeelding
K100/2 1988 Vespa GTS HPE 300 2019
E207 250CGI Cabrio 2013
WilCinq

Re: Achterschokdemper K100

Bericht door WilCinq »

Ik rijd al een aantal jaren rond met zo'n ding op mijn LT. Ben zelf 90-plus kg, heb een rustige rijstijl maar mag soms wel even graag een "bochtje pakken". En komt me in zo'n bocht een motorrijder tegemoet dan doen we dat bochtje gewoon met één hand, ben nog zo ouderwets dat ik iedere motormuis groet. Lang verhaal kort: voor het geld een prima schokker.
motorhan

Bericht door motorhan »

WilCinq schreef: 06 sep 2021, 10:58 Ik rijd al een aantal jaren rond met zo'n ding op mijn LT. Ben zelf 90-plus kg, heb een rustige rijstijl maar mag soms wel even graag een "bochtje pakken". En komt me in zo'n bocht een motorrijder tegemoet dan doen we dat bochtje gewoon met één hand, ben nog zo ouderwets dat ik iedere motormuis groet. Lang verhaal kort: voor het geld een prima schokker.
Ik ga hem opnieuw bestellen had besteld bij motoplus maar er staat nu al weken 60 dagen levertijd en dat blijft maar.
Nu een andere leverancier gevonden heeft ze op voorraad en zelfs nog een paar euro voordeliger want geen verzendkosten
Afbeelding
E207 250CGI Cabrio 2013
motorhan

Bericht door motorhan »