Hoi allemaal,
Ik heb een K1300GT, met 63K op de teller.
Ben 2 weken geleden voor een jaarbeurt geweest. Was een eind rijden, en het sturen voelde een beetje vreemd. Na € 280,- afgerekend te hebben, op weg naar huis gegaan. En het voelde gelijk niet goed aan. Thuis gekomen eens goed gekeken, en ja hoor. Voorwielagers voelen niet goed. Deze heb ik zelf vervangen, en 1 lager bleek helemaal kapot gelopen. Gods wonder dat ik heel thuis ben gekomen. Nu het voorwiel van de grond is, uiteraard ook de rest een beetje gecontroleerd. En er zit nog een heel klein beetje speling in. Op internet gezocht, en met deze kilometerstand, is het niet vreemd dat de fuseekogels ook vervangen moeten worden.
Mijn vraag, is er iemand die dit voor een redelijke prijs kan doen? Of een betrouwbaar bedrijf met redelijke prijzen.
Graag iemand met verstand van zaken en betrouwbaar. Het bedrijf wat hoog aangeschreven staat, en niet meer in de plaats zit, die wel in de naam zit, heeft me nu 2 keer behoorlijk teleurgesteld. Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rij, maar de dealer is echt te duur voor mij. Mocht er een doorgewinterde sleutelaar zijn die het samen wil doen (ik alle makkelijke vervelende klusjes zoals de kuip eraf), dan zou dat uiteraard ook tof zijn.
Bedankt voor het lezen, en ik hoop dat er een gouden tip komt.
K1300GT 2011 fuseekogels
Moderators: teacher, bertmeijerink, stig
-
Re: K1300GT 2011 fuseekogels
Het is me niet 100% duidelijk in welke regio je zoekt maar ik vermoed Rotterdam? Daar ken ik zelf niks, heb wel zelf goede ervaring met Rene Stoops in Den Haag. Ook Wang in Den Haag staat goed aangeschreven.
Een heerlijke '92 K75RT, een kromme '92 K75RT en een halve '99 K1100KMAR
-
Bedankt voor de reactie.
Maakt me nieuwsgierig waarom je zegt, regio Rotterdam
Het klopt iig wel
Maar het maakt mij niet zo veel uit waar ik heen moet.
Binnenkort eens kijken bij de genoemde zaken, en gelijk wat informatie inwinnen.
Hou me uiteraard aanbevolen voor nog meer tips!
Maakt me nieuwsgierig waarom je zegt, regio Rotterdam

Het klopt iig wel

Maar het maakt mij niet zo veel uit waar ik heen moet.
Binnenkort eens kijken bij de genoemde zaken, en gelijk wat informatie inwinnen.
Hou me uiteraard aanbevolen voor nog meer tips!
-
Je "even voorstellen topic" van ooit 

Een heerlijke '92 K75RT, een kromme '92 K75RT en een halve '99 K1100KMAR
-
Het Rotterdamse verkeer was een weggevertje 

- Columbuzzz
Ik heb ook de voorwiellagers aan gort gehad bij 51k km. Da's toch niet normaal? De meeste motoren zijn dan net ingereden.
BMW K1300GT - 2010
Renovatie Yamaha Royal Star Venture XVZ 1300 TF - 2005 te volgen op https://www.youtube.com/channel/UCY71cw ... qcA/videos
Renovatie Yamaha Royal Star Venture XVZ 1300 TF - 2005 te volgen op https://www.youtube.com/channel/UCY71cw ... qcA/videos