Monteur
Moderators: teacher, bertmeijerink, stig
- nomko
- Contacteer:
Re: Monteur
Bob,
Helaas heb ik geen glazen bol in mijn bezit
In welke regio/plaats moet die monteur zitten?
Helaas heb ik geen glazen bol in mijn bezit

In welke regio/plaats moet die monteur zitten?
-
Snap ik hoor dat wel veel voorkomend probleem is .
Regio Tiel of Utrecht mag allebei hij rijdt nog gewoon als je aanduwt
Regio Tiel of Utrecht mag allebei hij rijdt nog gewoon als je aanduwt
- driepitter
De startkoppeling, ws? Heb je de schoonmaak methode al geprobeerd? En daarna gevuld met 20w50 minerale olie?
K75, 1991. "Am Motorradfahren fasziniert so vieles. Die BMW K75 gibt die Möglichkeit, alles ohne Einschränkungen zu genießen."
-
Schoonmaak methode?
Kun je het iets breder uitleggen ?
Vriendelijke dank
Kun je het iets breder uitleggen ?
Vriendelijke dank
- driepitter
Veel info in dit topic:
viewtopic.php?t=19795&hilit=Startkoppeling
Aanvulling voor de duidelijkheid: Dat spoelen met reiniger gebeurt via het gat van de startmotor. Die moet er dus af. Dat had ik even vergeten.
Carterpan eraf en bak eronder, dan loopt het zo naar beneden.
Maar in de loop van de jaren heb ik hier vaker gezien dat het met een reinigingsmiddel al lukt om het aan de gang te krijgen. Koop een goedkope 20W50 mineraal van de Action ofzo en wissel desnoods twee keer. Altijd goedkoper en makkelijker dan de startkoppeling eruit halen. Als hij het doet, vullen met een minerale olie van een gerenommeerd merk.
viewtopic.php?t=19795&hilit=Startkoppeling
Aanvulling voor de duidelijkheid: Dat spoelen met reiniger gebeurt via het gat van de startmotor. Die moet er dus af. Dat had ik even vergeten.
Carterpan eraf en bak eronder, dan loopt het zo naar beneden.
Maar in de loop van de jaren heb ik hier vaker gezien dat het met een reinigingsmiddel al lukt om het aan de gang te krijgen. Koop een goedkope 20W50 mineraal van de Action ofzo en wissel desnoods twee keer. Altijd goedkoper en makkelijker dan de startkoppeling eruit halen. Als hij het doet, vullen met een minerale olie van een gerenommeerd merk.
K75, 1991. "Am Motorradfahren fasziniert so vieles. Die BMW K75 gibt die Möglichkeit, alles ohne Einschränkungen zu genießen."
-
Dank je wel gaan we proberen maar ben toch ook op zoek naar een monteur?
- Lone Rider
- driepitter
Joost motoren in Utrecht heb ik hier wat keren voorbij zien komen.
https://www.joostmotoren.nl/
Ik weet natuurlijk niet hoe technisch je bent, maar dit is wel een hele operatie. Bovendien kom je dan bij wat zaken, zoals de koppeling, waarvan je dan zegt: Nu hij toch open ligt, is het misschien verstandig.....
Alleen de startkoppeling vervangen is voor een profi wel 1 1/2 dag werk, schat ik zo in.
https://www.joostmotoren.nl/
Ik weet natuurlijk niet hoe technisch je bent, maar dit is wel een hele operatie. Bovendien kom je dan bij wat zaken, zoals de koppeling, waarvan je dan zegt: Nu hij toch open ligt, is het misschien verstandig.....
Alleen de startkoppeling vervangen is voor een profi wel 1 1/2 dag werk, schat ik zo in.